קטגוריות
Blog

5 טיפים שיבטיחו את האתר שלך מעודכן ​

 

איך להסתגל לעדכוני האלגוריתם של גוגל לקידום אתרים ב-2024

גוגל מעדכנת את האלגוריתם שלה 500 עד 600 פעמים בשנה, כדי להישאר מעודכנים ולמקסם את הדירוגים,

 הנה כמה טיפים לקידום אתרים שיכולים לעזור לך לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מוצלחת לשנה החדשה.

 

1. שכתוב כותרות בגוגל

שכתוב כותרות הוא אחד מהטיפים החשובים לקידום אתרים השנה.

 מחקרים מראים כי גוגל משכתבת 60%-80% מהכותרות של האתרים, כאשר רוב השינויים מתמקדים בכותרות באורך של 70 תווים ומעלה, ובכותרות קצרות מאוד. הקפד ליצור כותרות ברורות ותמציתיות, שימשכו את תשומת הלב של המשתמשים ויעניקו להם מידע רלוונטי.

 

2. שימוש בסכימות שאלות נפוצות (FAQ)

FAQ Schema הוא סימון מיוחד המאפשר להוסיף רשימה של שאלות ותשובות לקוד של דף אינטרנט. 

גוגל משתמשת במידע הזה כדי ליצור Rich Snippet, שמקנה יתרון בתוצאות החיפוש. כדאי לכלול סכימות שאלות נפוצות בדפי שאלות נפוצות ייעודיות ובדפים אחרים עם מדורים רלוונטיים. זה לא רק משפר את הדירוג שלך, אלא גם יכול להוביל לידים באיכות גבוהה יותר.

 

3. דפי מחבר

בשנת 2022, גוגל הציעה טיפים חדשים להוספת קישורים לדפי ביוגרפיה של מחברים בנתונים המובנים של המאמרים.

 הוספת קישורים כאלו מסייעת לגוגל לזהות נכון את המחבר, מה שמגביר את האמון בתוכן ובקשור שלו. זה יכול לשפר את הנראות של המאמרים שלך במנועי החיפוש.

 

4. הימנע מתוכן "מוך"

כל התוכן באתר שלך צריך להיות תכליתי, רלוונטי ומספק ערך. 

"מוך" הוא תוכן שאינו תורם לחוויית המשתמש ופשוט תופס מקום. שמירה על תוכן כזה יכולה להזיק לדירוג ה-SEO שלך. כדאי לערוך ביקורת תוכן בתחילת השנה כדי להעריך מה יש להסיר, לעדכן או להשתמש מחדש.

 

5. אופטימיזציה של קישורים פנימיים

קישורים פנימיים הם כלי חיוני לקידום אתרים.

 הם מחברים את התוכן שלך, עוזרים לגוגל להבין את מבנה האתר ומקנים ערך לדפים חשובים. חשוב לבצע אופטימיזציה של הקישורים הפנימיים, ולוודא שהם תורמים לחוויית המשתמש ולהבנת המידע באתר.

 

"זקוק להכוונה בשיווק העסק שלך? אני כאן כדי לעזור. השאר פרטים ונצא לדרך!"

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

תפריט נגישות